Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje

 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od odebrania przesyłki.
Jeśli zdecydujesz się na zwrot:

1. Poinformuj nas o tym wysyłając mail o treści:

Dzień dobry, zwracam produkty z zamówienia numer (podaj numer zamówienia)
Przesyłkę nadam za pośrednictwem (podaj wybranego przewoźnika np Inpost Paczkomat).


Na adres mailowy: zwroty@sayloca.pl

2. Wydrukuj lub napisz ręcznie formularz zwrotu. WYPEŁNIJ WSZYSTKIE pola. Formularz zwrotu znajdziesz tutaj: 

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

3. Zapakuj produkt. Do paczki KONIECZNIE włóż formularz zwrotu.

4. Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
paczkomatu INPOST:

LOD37M ul Nałkowskiej 5, Łódź
Tel: 696381852 Mail: zwroty@sayloca.pl

lub

SKLEP SAY LOCA
ul. Kadłubka 10/14 m 16
93-263, Łódź
Tel: 696381852 Mail: zwroty@sayloca.pl

Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby sukienki nie pogniotły się i aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia. Folia ozdobna z logo też jest towarem, proszę o jej zwrot i dokładne zabezpieczenie przy przesyłce zwrotnej.

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie np zaciągnięcie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych perfumy, dezodoranty, środki piorące itp. Sprzedający ma prawo obniżyć kwotę zwrotu jeśli zwracany produkt będzie: uszkodzony, niekompletny, bez torebki z logo.

Nie przyjmujemy zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem. Dla Państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.

Odstąpienie od umowy

BIELIZNA(RAJSTOPY i STANIKI) NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zwroty@sayloca.pl Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Termin liczymy według dni kalendarzowych od odebrania paczki. Nie ma znaczenia, czy po drodze występowały np. święta lub inne dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, niedzielę lub sobotę, termin upływa w dniu kolejnym, będący roboczym.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. 

W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Ciebie na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

1.ZWROT PIENIĘDZY WYKONUJEMY TYLKO NA POLSKIE RACHUNKI BANKOWE

ZWROTY ZA ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE ZA POŚREDNICTWEM PAYPO REALIZUJEMY PRZEZ SYSTEM PAYPO.

2.W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego (Polski)

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

WYMIANA:

Poinformuj nas o chęci wymiany wysyłając mail o treści:

Dzień dobry, chciałabym wymienić zamówienie numer (podaj numer zamówienia) na produkt....
Przesyłkę nadam za pośrednictwem (podaj wybranego przewoźnika np Poczta Polska, Inpost Paczkomat)
Na adres mailowy: zwroty@sayloca.pl

Wspólnie podejmiemy kroki do rozwiązania sytuacji :)

 

REKLAMACJE

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: zwroty@sayloca.pl lub drogą pocztową na adres: 

 

SKLEP SAY LOCA
Michał Studniarek
ul. Kadłubka 10/14 m 16
93-263, Łódź
Tel: 696381852 Mail: zwroty@sayloca.pl

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

SKLEP SAY LOCA
Michał Studniarek
ul. Kadłubka 10/14 m 16
93-263, Łódź
Tel: 696381852 Mail: zwroty@sayloca.pl

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.