Zwroty i reklamacje
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od odebrania przesyłki.
Jeśli zdecydujesz się na zwrot:
1. OBOWIĄZKOWO! Poinformuj nas o tym wysyłając mail o treści:
Dzień dobry, zwracam produkty z zamówienia numer (podaj numer zamówienia)
Przesyłkę nadam za pośrednictwem (podaj wybranego przewoźnika np Inpost Paczkomat).
Na adres mailowy: zwroty@sayloca.pl
2. W paczce z produktem znajduje się formularz zwrotu, który należy wypełnić. Jeśli go zgubiłaś: Wydrukuj lub napisz ręcznie formularz zwrotu. WYPEŁNIJ WSZYSTKIE pola. Numer konta również! Formularz zwrotu znajdziesz tutaj:
3. Zapakuj produkt. Do paczki KONIECZNIE włóż formularz zwrotu.
4. Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
paczkomatu INPOST:
LOD37M ul. Kadłubka 10/14), Łódź
Tel: +48 696 381 852 Mail: zwroty@sayloca.pl
lub
SKLEP SAY LOCA
ul. Kadłubka 10/14 lok. 16
93-263, Łódź
Tel: 696 381 852 Mail: zwroty@sayloca.pl
Podanie numeru telefonu sklepu i adresu mailowego jest OBOWIĄZKOWE - bez tego nie mamy możliwości śledzenia paczki.
Zasady zwrotu towaru:
-
Odpowiednie zapakowanie ubrań – Prosimy, aby zwracane produkty były starannie złożone i zapakowane, co zapobiegnie ich zagnieceniu, uszkodzeniom oraz zabrudzeniom podczas transportu.
-
Folia ozdobna z logo – Jeśli otrzymałaś sukienkę w folii strunowej z logo sklepu - to folia jest częścią zamówionego towaru i powinna zostać zwrócona wraz z produktem. Prosimy o dokładne zabezpieczenie jej w przesyłce zwrotnej. W przypadku braku lub uszkodzenia folii, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o 5 zł.
-
Różowy karton z logo – Jeśli otrzymałaś zamówienie w różowym kartonie to karton jest częścią towaru i również podlega zwrotowi. W celu ochrony przed uszkodzeniem prosimy o jego dodatkowe zabezpieczenie (np. zapakowanie w folię ochronną lub foliopak), aby uniknąć przemoknięcia lub zabrudzenia. Po prostu zapakuj sukienkę do kartonu, a karton włóż w foliopak/folię/reklamówkę i dobrze zaklej. Na tej folii umieść etykietę nadawczą.
UWAGA: Zabrania się naklejania etykiety zwrotnej bezpośrednio na różowy karton. W przypadku uszkodzenia kartonu, rozumianego jako przemoknięcie, zabrudzenie, lub naklejenie etykiety bezpośrednio na jego powierzchnię, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o 20 zł.
OLEJKI DO CIAŁA
Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku dostarczania produktów zapieczętowanych, które po otwarciu opakowania nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.
Z tego względu brokatowe olejki do ciała marki SAYLOCA, wyposażone w pipetkę i zapakowane w szczelnie zamknięte opakowanie, nie podlegają zwrotowi po rozpieczętowaniu (np. po otwarciu kartonika lub usunięciu zabezpieczenia). Jeśli produkt nie został otwarty i znajduje się w nienaruszonym stanie, Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, zgodnie z ogólnymi zasadami prawa konsumenckiego.
Dziękujemy za zrozumienie i pomoc w utrzymaniu wysokiej jakości obsługi!
Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie np zaciągnięcie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych perfumy, dezodoranty, środki piorące itp. Sprzedający ma prawo obniżyć kwotę zwrotu jeśli zwracany produkt będzie: uszkodzony, niekompletny, bez torebki z logo lub odesłany w samym różowym kartonie z logo.
Nie przyjmujemy zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem. Dla Państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.
Odstąpienie od umowy
KOSMETYKI - OLEJKI DO CIAŁA I BIELIZNA(RAJSTOPY i STANIKI) NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zwroty@sayloca.pl Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Termin liczymy według dni kalendarzowych od odebrania paczki. Nie ma znaczenia, czy po drodze występowały np. święta lub inne dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, niedzielę lub sobotę, termin upływa w dniu kolejnym, będący roboczym.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Ciebie na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
-
§ Zwroty i prawo odstąpienia od umowy
-
Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
-
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w przypadku:
-
świadczeń, w których przedmiotem są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
towarów objętych wyprzedażą z tytułu likwidacji kolekcji, wyraźnie oznaczonych w ofercie jako niepodlegające zwrotowi.
-
-
Produkty zakupione w ramach promocji „Likwidacja kolekcji” (lub „Wyprzedaż końcowa”) są objęte wyłączeniem prawa do odstąpienia od umowy. Informacja ta znajduje się każdorazowo w opisie produktu.
-
1.ZWROT PIENIĘDZY WYKONUJEMY TYLKO NA POLSKIE RACHUNKI BANKOWE
ZWROTY ZA ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE ZA POŚREDNICTWEM PAYPO REALIZUJEMY PRZEZ SYSTEM PAYPO.
2.W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego (Polski)
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
WYMIANA:
NIE PROWADZIMY WYMIAN.
REKLAMACJE
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację należy złożyć MAILOWO na adres e-mail: zwroty@sayloca.pl wraz z numerem zamówienia i dokumentacją zdjęciową.
Jeśli Cię o to poprosimy to odeślij do nas paczkę na adres:
SKLEP SAY LOCA
Michał Studniarek
ul. Kadłubka 10/14 m 16
93-263, Łódź
Tel: 696 381 852 Mail: zwroty@sayloca.pl
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
SKLEP SAY LOCA
Michał Studniarek
ul. Kadłubka 10/14 m 16
93-263, Łódź
Tel: 696 381 852 Mail: zwroty@sayloca.pl
Kupując sukienkę z brokatowego materiału akceptujesz fakt, że z sukienki osypuje się brokat i nie jest to defekt produktu, który może być przyczyną reklamacji.