Często zadawane pytania

 

Nie mogę wybrać rozmiaru sukienki. Widzę tylko rozmiar uniwersalny, co to znaczy?

Nie mamy podziału na rozmiary sukienek. Sukienki mają regulacje na plecach lub są wykonane z elastycznych materiałów. Zwykle pasują na rozmiary od XXS do M. W opisie każdej sukienki znajdziesz dokładne wymiary, dzięki temu możesz sprawdzić, czy sukienka będzie na Ciebie pasować. 


Czy z brokatowych sukienek (shiny, brokatowy materiał) sypie się brokat?
Tak. Są to sukienki wykonane z brokatowego materiału.


Ile mam czasu na zwrot? 

Masz na to 14 dni, licząc od dnia odbioru przez Ciebie zamówienia.

 

Moja paczka ze zwrotem jest w paczkomacie. Kiedy ją odbierzecie? 

Paczki z paczkomatu odbieramy co kilka dni, nie jesteśmy w stanie pilnować paczkomatu 24h na dobę i sprawdzać kiedy kurier doręczy tam paczki.
Jeśli zwrot jest nadany prawidłowo (do paczkomatu LOD37M tel: 696 381 852 @ zwroty@sayloca.pl) to paczka zostanie odebrana w ciągu 48h. 

 

Kiedy dostanę zwrot pieniędzy?

Sprawdź, którego dnia odebraliśmy Twój zwrot. Od tej daty mamy na to 14 dni.


Odesłałam do Was paczkę nie dostałam potwierdzenia, że odebraliście przesyłkę.

Nie wysyłamy powiadomień. Klient jest zobowiązany do śledzenia nadanej przesyłki. Jeśli przesyłkę nadałaś prawidło nie masz się o co martwić. W ciągu 14 dni od ODEBRANIA przesyłki zwrotnej dokonamy zwrotu pieniędzy. 

 

Napisałam do Was, że zwracam paczkę, ale nie dostałam kodu do InPostu, co w takiej sytuacji?

Nie wysyłamy kodów do firm kurierskich, paczkomatów ani punktów odbioru. Paczkę należy nadać samodzielnie.


Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?

Ty, jako klient. 



Czy muszę skorzystać z formularza odstąpienia od umowy przygotowanego przez sklep internetowy sayloca.pl?

Nie, możesz skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy. Ważne aby umieścić informacje na temat zamówienia oraz dane klienta, który złożył zamówienie i dane do przelewu zwrotnego. Bez podania numeru konta środki nie zostaną zwrócone.

 

Czy można zwrot zrobić osobiście?

Nie, trzeba zwrócić za pomocą kuriera lub paczkomatu.


Czy można wymienić produkty?

Nie, nie prowadzimy wymian. Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. 

 

Czy szyjecie „pod klienta”?

Niestety nie prowadzimy tego typu usług.

 

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą ?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się telefonicznie z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jednakże zawsze otrzymają Państwo wiadomość mailową oraz SMS z informacją o przewidywanym terminie dostawy.

 

Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?

Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również innych np. OFERTY.

 

Zamówiłam sukienkę o 16:00 kiedy będzie wysyłka?
Następnego dnia roboczego. Jeśli zamówiłaś w poniedziałek o 16:00 wyślemy Twoją paczkę we wtorek. Jeśli zamówiłaś w piątek o 16:00 - wyślemy w poniedziałek.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.